Ahad, 28 Februari 2010

maulidur rasul

Tahun ni masih ada lagi yang join berarak Maulidur Rasul. Kalau kat opis, ramai yang nak gi sebab dapat suit baju melayu free hehe...teman tenguk astro ada plak cite Nostradamus decoded cite mamat yang hidup 500 tahun dulu dikatakan pandai meramal apa yang akan berlaku di masa depan..teman tenguk la cite dalam quatrain dia hal ada anti christ ke3 yang bertahta 27 tahun akan tumbang..nama mabus timbul tapi para analisa terbalikkan jadi subam yang b diganti d jadi mamat sadam..ada yg kata osama bush atau mabus tu..ada diramal macam2 banjir gitu gini yg dikatakan global warming..ada yang percaya ada yang tak. Tapi yang pasti kita yang Islam yakin amat sangat pada Rasulullah SAW yang dah lama tahu apa akan jadi di dunia bahkan di akhirat..malahan ditunjukkan macam2 balasan baik dan sebaliknya semasa israk mikraj.
Gitulah zaman ni, macam2 ada..semalam cite mamat ganja pijak terajang anak gerfren dia sampai mati pun ada.Apa jenis samdul la. Tekilan sebab jiran2 tak prihatin dan proaktif. Sepatutnya bila ternampak terdengar cepat2lah repot polis..biar polis kasi slo talk baik sama mamat tu dulu sebelum terlambat.Kes anak haram dan campak merata macam sampah anak haram pun menjadi2 lani.Ada cadang buat tempat jaga anak2 haram tu tapi ada gak risikonya, nanti macam kilang haram pulak kua anak haram banyak2.Kena buat kajian menyeluruh dulu tapi kena cepatlah.
Tak tau lah apa komen Roheng kali ni. Dulu kat sekolah merokok haram, lagilah budak suka merokok. Ni kes anak haram, makin dilarang makin menjadi nampaknya.Tak taulah apa kesudahnya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan