Ahad, 11 Oktober 2009

Majlis ambik makan Nana Wangsa Maju







Hari ni ramai yang segak bergaya,termasuklah 3 beradik..Abang Jun, Yang Pa & Cu Nik. Maklumlah hari ni ambik makan Nana. Aku gi 11.00am dari BBB dan bila sampai Giant Taman Permata Ternampak macam kenal orang berkain pelekat tepi simpang sambil melambai2..eh eh rupanya Abg Jun..hehe. Bertanggak rumah Opah Nana tak jauh situ, pekena karipap kui dll. Dalam pukul 1pm bertolak ke rumah pengantin.

Oklah makan hidang pengantin sebaris dengan Yang Pa, Cu Nik dan sebelah mem Cu Nik. Pak yop pun ada dan lepas tu beramai2 tenguk cucu Yop Tan anak Lydia di Taman Melawati. Sempat tahlil dan doa di situ. Deme terus ziarah Ma di Shah Alam yang masih uzur.

1 ulasan:

  1. Kalaulah kami berkesempatan dan berupaya memeriahkannya lg... Ke org tak perasan pun.. :)Apa-apa pun jutaan tahniah kepada Abg Jun sekeluarga kerana berjaya menyempurnakan kedua2 majlis ini dengan lancar dan baiknya..Semoga kedua pengantin di rahmati Allah Swt dan dikurniakan zuriat ramai yang baik-baik belaka, Amin..Mike punyer turn bila la agaknya..Angin2 dah ada kut?

    BalasPadam